Акции, викторины, не требующие капиталовложений. Для получения подарка достаточно зарегистрироваться на сайте организатора и выполнить ряд несложных действий
Главная » 2008»Сентябрь»30 » Акция от Medoff "Світ Класики" с 1 октября по 30 ноября 2008
Акция от Medoff "Світ Класики" с 1 октября по 30 ноября 2008
17:05
Кожна одиниця продукції ТМ «Medoff», а саме: Medoff Класик, Medoff
Уайлд Хані, Medoff Королівський, Medoff Оригінал ємністю 0,5л., 0,7л.
та 1л., яка позначена етикеткою з написом “маркетингові дослідження”,
містить індивідуальний код, що складається з двох частин (загалом
чотирнадцять знаків).
Перша частина коду (4 цифри) нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду (10 цифр) нанесена на зворотню етикетку пляшки.
Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні, потрібно
відправити цей індивідуальний код з 14 (чотирнадцяти) знаків на номер
7060 за допомогою SMS.
Заохочення:
- поповнення рахунку мобільного зв’язку національних GSM операторів на суму – 5 грн., (18300 одиниць поповнень);
- класичні годинники “Tissot” (305 одиниць);
- сертифікат на подорож до Лондону на дві особи (9 одиниць);
- головний подарунок - одна з трьох банківських карток на суму по 100 000 грн кожна (3 одиниці)
Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні
«Світ Класики Medoff» (в подальшому – Правила) визначають мету, місце
(територію) та тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому
дослідженні «Світ Класики Medoff» (в подальшому – маркетингове
дослідження).
1.1. Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення думки
населення України щодо асортиментного ряду напоїв торговельної марки
«Medoff» (в подальшому – продукція ТМ «Medoff»).
3.1. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України
і триватиме з 01 жовтня 2008 року до 30 листопада 2008 року включно.
3.2 Строк маркетингового дослідження, за необхідністю, може бути
змінений Організатором дослідження, про що буде повідомлено додатково у
відповідності до вимог чинного законодавства України.
4.1. Участь у маркетинговому дослідженні можуть брати виключно
дієздатні громадяни України, що в період проведення дослідження
мешкають на території України та на момент участі в маркетинговому
дослідженні досягли 21 року (в подальшому — Учасники маркетингового
дослідження), з урахуванням виключень, передбачених п. 4.3. цих Правил.
4.2. Кожна одиниця продукції ТМ «Medoff», а саме: Medoff Класик,
Medoff Уайлд Хані, Medoff Королівський, Medoff Оригінал ємністю 0,5л.,
0,7л. та 1л., яка позначена етикеткою з написом “маркетингові
дослідження”, містить індивідуальний код, що складається з двох частин
(загалом чотирнадцять знаків).
Перша частина коду (4 цифри) нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду (10 цифр) нанесена на зворотню етикетку пляшки.
Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні, потрібно
відправити цей індивідуальний код з 14 (чотирнадцяти) знаків на номер
7060 за допомогою SMS.
4.3. Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) власники, засновники, учасники (акціонери), працівники та
представники будь-якої організації (товариства, підприємства тощо),
залученої до виробництва продукції, що є предметом дослідження, та
будь-якої організації (товариства, підприємства тощо), залученої до
проведення цього маркетингового дослідження;
2) чоловік або дружина осіб, вказаних в підпункті “1” даного пункту Правил;
3) найближчі родичі, а саме: діти, брат, сестра, батько, мати, дід,
баба) осіб, вказаних в підпунктах „1“ і „2“ даного пункту Правил.
5.1. Учасники маркетингового дослідження отримають можливість стати власниками таких подарунків:
- поповнення рахунку мобільного зв’язку національних (прим.№1) GSM операторів на суму – 5 грн., (18300 одиниць поповнень);
(прим.№1) Ця пропозиція дійсна для абонентів KYIVSTAR, DJUICE, Мобілич,
МТС, JEANS, Екотел, life:), Beeline (Ліцензія ДКЗУ № 009503 від
12.04.2001 р. ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем."; Ліцензія Мінтрансзв'язку серії
АА № 720189 видана ЗАТ "УМЗ" 29.12.2004 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733
від 17.11.2005 р. ТОВ "АСТЕЛІТ"; Ліцензія АВ №120093 від 16.05.2006 р.
ЗАТ "Українські радіосистеми"). Вартість одного СМС-повідомлення на
номер 7060 дорівнює стандартній вартості СМС в мережах МТС, JEANS,
Екотел. Для абонентів KYIVSTAR, DJUICE та Мобілич вартість одного СМС
складає 0,33 грн. з ПДВ та без ПФ. Для абонентів Beeline та life:)
вартість одного СМС складає 0,25 грн. з ПДВ та без ПФ.
- класичні годинники “Tissot” (прим.№2) (305 одиниць);
(прим.№2) Під подарунком мається на увазі право придбати за спеціальною ціною 1 (одна) гривня.
- сертифікат на подорож до Лондону на дві особи (9 одиниць);
- головний подарунок - одна з трьох банківських карток на суму по 100 000 грн кожна (прим.№3) (3 одиниці)
(прим.№3) Гроші перераховуються на банківську картку отримувача після
утримання з вказаної суми передбачених законодавством України податків.
Нарахування, утримання та сплату податків від імені та за рахунок
отримувача проводить організатор маркетингового дослідження або його
уповноважений представник.
5.2. Вказані в п.п. 5.1. цих Правил подарунки надаються відповідно до положень розділу 6 даних Правил.
6.1. Відправляючи SMS-повідомлення на номер 7060 з індивідуальним
кодом пляшки відповідно до пункту 4.2. цих Правил, кожен Учасник
маркетингового дослідження погоджується з цими Правилами та надає свою
згоду на отримання інформації від Організатора маркетингового
дослідження.
6.2. Вартість SMS на номер 7060 є стандартною згідно з тарифним
планом оператора, що обслуговує абонента - Учасника маркетингового
дослідження (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх GSM-операторів на
території України. Послуги з технічного забезпечення роботи короткого
номеру 7060 надає ТОВ "Джамп Україна", тел. 8-044-4610113. Кількість
SMS, які може відсилати Учасник маркетингового дослідження, необмежена.
6.3. Спеціально створена Організатором програма визначає осіб з
числа Учасників маркетингового дослідження випадковим шляхом, які мають
право на отримання того чи іншого подарунку. Визначення осіб, які
мають право на отримання головного подарунку, проводиться 5 грудня 2008
серед всіх учасників дослідження, що надіслали SMS-повідомлення з кодом
за весь період дослідження.
6.4. Учасників маркетингового дослідження, які здобули право на
отримання передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків, буде
сповіщено про це шляхом SMS-повідомлення з інформацією про подарунок та
умови його отримання. “Vitaemo Vi vigrali (nazva podarunka)
Informaciya pro umovi otrimannya za telefonom 80XXXXXXXXX z 11:00
do18:00.Vartist dzvinka vidpovidno vashogo tarifnogo planu” “Vitaemo Vi vigrali popovnennya rahunku na 5 grn. Vash rahunok bude popovneno naiblizhim chasom”
6.5 Щоб отримати подарунок, необхідно: - зберегти та пред’явити ковпачок та зворотню етикетку з відповідним унікальним кодом; - надати організаторам власне фото; -
надати копії паспорта та ідентифікаційного коду протягом тижня з
моменту отримання SMS-повідомлення відповідно до п. 6.4. цих Правил.
6.6 Учасники, що здобули право на отримання сертифікату на подорож
до Лондону мають скористатися ним не пізніше ніж до 28.02.2009.
6.7. Учасники, які здобули право на отримання в якості подарунків
класичні годинники “Tissot” або банківські картки на суму 100000 грн
кожна, мають скористатися своїм правом на отримання вказаних подарунків
до 20 грудня 2008 року. В разі не реалізації такого свого права на
отримання подарунку до 20 грудня 2008 року, право розпорядження таким
подарунком переходить до Організатора маркетингового дослідження.
Подальша доля таких подарунків самостійно вирішується Організатором
маркетингового дослідження.
6.8. Учасникам маркетингового дослідження, які не здобули права на
отримання подарунків, надсилається SMS - повідомлення з текстом: “05.12.08
сhekay na mozhlivist stati vlasnikom bankivskoyi kartki na 100000 grn!
Bilshe sms – bilshe shansiv. Detalni umovi na sayti www.medoff.ua”.
6.8. Виплата грошового еквіваленту вартості подарунків, а також
обмін одних подарунків на інші не допускається. Отримання подарунків
учасниками маркетингового дослідження здійснюється відповідно до цих
Правил.
6.9. Вартість передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.10 Для отримання подарунку організатор маркетингового дослідження
може вимагати від Учасника приїзду до м. Києва (в разі його проживання
за межами Києва). У такому випадку пересування, проживання, харчування
та інші витрати, що пов’язані з такою подорожжю, здійснює учасник
дослідження за власний рахунок.
6.11 Детальну інформацію про умови проведення маркетингового
дослідження можна отримати також за номером гарячої лінії – 8 800 502
41 80. Усі дзвінки на даний номер в межах України зі стаціонарних
телефонів є безкоштовними. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних
з 01 жовтня по 30 листопада 2008 року включно.
7.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність отриманої
від Учасників маркетингового дослідження інформації, в тому числі за
дійсність, достовірність та належність Учасникам маркетингового
дослідження номерів телефонів, з яких відправлялись SMS.
7.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника
маркетингового дослідження скористатися передбаченими в розділі 5 цих
Правил подарунками у зв’язку з відсутністю в нього необхідних
документів або іншими обставинами, які не залежать від волі
Організатора маркетингового дослідження.
7.3. У випадку, якщо Учасник маркетингового дослідження з будь-яких
причин в строк до 20 грудня 2008 року не може отримати подарунок
особисто чи через уповноважену ним особу на підставі оформленої
відповідно до законодавства довіреності, він не має права
передати/поступитися подарунком третій особі. В такому випадку
подарунок не вручається жодній іншій особі. Подальша доля таких
подарунків самостійно вирішується Організатором маркетингового
дослідження.
7.4. Організатор не несе відповідальність за неможливість виконання
своїх обов’язків згідно цих Правил у випадку настання обставин
непереборної сили.
7.5. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ньому участь,
погоджуються з цими Правилами та зобов’язуються дотримуватися і
виконувати їх.
7.6. Беручи участь у дослідженні, кожен Учасник маркетингового
дослідження тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої
ним інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою
метою у спосіб, що не суперечать чинному законодавству України (зокрема
посилання на особисті данні, публікацій в ЗМІ і т.д.)
доброго дня....а чому на етикетцы пляшкы пише -перша частина -4 цифри пыд кришичкою -друга частина -8 цифр а у вас на сторынцы -друга частина 10 цифр??????