Воскресенье, 06.07.2025, 01:19
Desert.at.ua - сайт про
АКЦИИ ВИКТОРИНЫ КОНКУРСЫ
в Украине


 

Все акции, викторины, конкурсы
ПРОЩЕ ПРОСТОГО [264]
Акции, викторины, не требующие капиталовложений. Для получения подарка достаточно зарегистрироваться на сайте организатора и выполнить ряд несложных действий
КУПИ И ПОЛУЧИ [87]
В этом разделе размещены акции, напрямую связанные с покупкой товара (загляни под крышечку, отправь смс-кой секретый код...)
ФОТОКОНКУРС [119]
ВСЯКО-РАЗНО [72]
Черновик [1]
АРХИВ [92]
Форма входа
Календарь событий
«  Сентябрь 2008  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Поиск
ТОП акций
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
Голодні ігри (315)
Визитки и пиво (217)
конкурс на лучший анекдот про часы (79)
Конкурс «Моя история родов» на сайте http://kroshka.org.ua (73)
Друзья сайта
Статистика
Ссылки
Анекдоты
Главная » 2008 » Сентябрь » 30 » Акция от Medoff "Світ Класики" с 1 октября по 30 ноября 2008
Акция от Medoff "Світ Класики" с 1 октября по 30 ноября 2008
17:05

Кожна одиниця продукції ТМ «Medoff», а саме: Medoff Класик, Medoff Уайлд Хані, Medoff Королівський, Medoff Оригінал ємністю 0,5л., 0,7л. та 1л., яка позначена етикеткою з написом “маркетингові дослідження”, містить індивідуальний код, що складається з двох частин (загалом чотирнадцять знаків).
Перша частина коду (4 цифри) нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду (10 цифр) нанесена на зворотню етикетку пляшки.
Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні, потрібно відправити цей індивідуальний код з 14 (чотирнадцяти) знаків на номер 7060 за допомогою SMS.

Заохочення:
- поповнення рахунку мобільного зв’язку національних  GSM операторів на суму – 5 грн., (18300 одиниць поповнень);
- класичні годинники “Tissot”  (305 одиниць);
- сертифікат на подорож до Лондону на дві особи (9 одиниць);
- головний подарунок - одна з трьох банківських карток на суму по 100 000 грн кожна (3 одиниці)


Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «Світ Класики Medoff» (в подальшому – Правила) визначають мету, місце (територію) та тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому дослідженні «Світ Класики Medoff» (в подальшому – маркетингове дослідження).

1. Мета маркетингового дослiдження

1.1. Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення думки населення України щодо асортиментного ряду напоїв торговельної марки «Medoff» (в подальшому – продукція ТМ «Medoff»).

2. Органiзатор маркетингового дослiдження

2.1. Організатором маркетингового дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю "Полімер-Компакт ЛТД", (в подальшому Організатор).

3. Мiсце (територiя) i тривалiсть маркетингового дослiдження

3.1. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України і триватиме з 01 жовтня 2008 року до 30 листопада 2008 року включно.

3.2 Строк маркетингового дослідження, за необхідністю, може бути змінений Організатором дослідження, про що буде повідомлено додатково у відповідності до вимог чинного законодавства України.

4. Участь в маркетинговому дослiдженнi

4.1. Участь у маркетинговому дослідженні можуть брати виключно дієздатні громадяни України, що в період проведення дослідження мешкають на території України та на момент участі в маркетинговому дослідженні досягли 21 року (в подальшому — Учасники маркетингового дослідження), з урахуванням виключень, передбачених п. 4.3. цих Правил.

4.2. Кожна одиниця продукції ТМ «Medoff», а саме: Medoff Класик, Medoff Уайлд Хані, Medoff Королівський, Medoff Оригінал ємністю 0,5л., 0,7л. та 1л., яка позначена етикеткою з написом “маркетингові дослідження”, містить індивідуальний код, що складається з двох частин (загалом чотирнадцять знаків).
Перша частина коду (4 цифри) нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду (10 цифр) нанесена на зворотню етикетку пляшки.
Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні, потрібно відправити цей індивідуальний код з 14 (чотирнадцяти) знаків на номер 7060 за допомогою SMS.

4.3. Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) власники, засновники, учасники (акціонери), працівники та представники будь-якої організації (товариства, підприємства тощо), залученої до виробництва продукції, що є предметом дослідження, та будь-якої організації (товариства, підприємства тощо), залученої до проведення цього маркетингового дослідження;
2) чоловік або дружина осіб, вказаних в підпункті “1” даного пункту Правил;
3) найближчі родичі, а саме: діти, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, вказаних в підпунктах „1“ і „2“ даного пункту Правил.

5. Подарунки, що надаються за результатами участi в маркетинговому дослiдженнi

5.1. Учасники маркетингового дослідження отримають можливість стати власниками таких подарунків:
- поповнення рахунку мобільного зв’язку національних (прим.№1) GSM операторів на суму – 5 грн., (18300 одиниць поповнень);
(прим.№1) Ця пропозиція дійсна для абонентів KYIVSTAR, DJUICE, Мобілич, МТС, JEANS, Екотел, life:), Beeline (Ліцензія ДКЗУ № 009503 від 12.04.2001 р. ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем."; Ліцензія Мінтрансзв'язку серії АА № 720189 видана ЗАТ "УМЗ" 29.12.2004 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733 від 17.11.2005 р. ТОВ "АСТЕЛІТ"; Ліцензія АВ №120093 від 16.05.2006 р. ЗАТ "Українські радіосистеми"). Вартість одного СМС-повідомлення на номер 7060 дорівнює стандартній вартості СМС в мережах МТС, JEANS, Екотел. Для абонентів KYIVSTAR, DJUICE та Мобілич вартість одного СМС складає 0,33 грн. з ПДВ та без ПФ. Для абонентів Beeline та life:) вартість одного СМС складає 0,25 грн. з ПДВ та без ПФ.
- класичні годинники “Tissot” (прим.№2) (305 одиниць);
(прим.№2) Під подарунком мається на увазі право придбати за спеціальною ціною 1 (одна) гривня.
- сертифікат на подорож до Лондону на дві особи (9 одиниць);
- головний подарунок - одна з трьох банківських карток на суму по 100 000 грн кожна (прим.№3) (3 одиниці)
(прим.№3) Гроші перераховуються на банківську картку отримувача після утримання з вказаної суми передбачених законодавством України податків. Нарахування, утримання та сплату податків від імені та за рахунок отримувача проводить організатор маркетингового дослідження або його уповноважений представник.

5.2. Вказані в п.п. 5.1. цих Правил подарунки надаються відповідно до положень розділу 6 даних Правил.

6. Порядок участі в маркетинговому дослідженні та отримання подарунків

6.1. Відправляючи SMS-повідомлення на номер 7060 з індивідуальним кодом пляшки відповідно до пункту 4.2. цих Правил, кожен Учасник маркетингового дослідження погоджується з цими Правилами та надає свою згоду на отримання інформації від Організатора маркетингового дослідження.

6.2. Вартість SMS на номер 7060 є стандартною згідно з тарифним планом оператора, що обслуговує абонента - Учасника маркетингового дослідження (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх GSM-операторів на території України. Послуги з технічного забезпечення роботи короткого номеру 7060 надає ТОВ "Джамп Україна", тел. 8-044-4610113. Кількість SMS, які може відсилати Учасник маркетингового дослідження, необмежена.

6.3. Спеціально створена Організатором програма визначає осіб з числа Учасників маркетингового дослідження випадковим шляхом, які мають право на отримання того чи іншого подарунку.
Визначення осіб, які мають право на отримання головного подарунку, проводиться 5 грудня 2008 серед всіх учасників дослідження, що надіслали SMS-повідомлення з кодом за весь період дослідження.

6.4. Учасників маркетингового дослідження, які здобули право на отримання передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків, буде сповіщено про це шляхом SMS-повідомлення з інформацією про подарунок та умови його отримання.
“Vitaemo Vi vigrali (nazva podarunka) Informaciya pro umovi otrimannya za telefonom 80XXXXXXXXX z 11:00 do18:00.Vartist dzvinka vidpovidno vashogo tarifnogo planu”
“Vitaemo Vi vigrali popovnennya rahunku na 5 grn. Vash rahunok bude popovneno naiblizhim chasom”

6.5 Щоб отримати подарунок, необхідно:
- зберегти та пред’явити ковпачок та зворотню етикетку з відповідним унікальним кодом;
- надати організаторам власне фото;
- надати копії паспорта та ідентифікаційного коду протягом тижня з моменту отримання SMS-повідомлення відповідно до п. 6.4. цих Правил.

6.6 Учасники, що здобули право на отримання сертифікату на подорож до Лондону мають скористатися ним не пізніше ніж до 28.02.2009.

6.7. Учасники, які здобули право на отримання в якості подарунків класичні годинники “Tissot” або банківські картки на суму 100000 грн кожна, мають скористатися своїм правом на отримання вказаних подарунків до 20 грудня 2008 року. В разі не реалізації такого свого права на отримання подарунку до 20 грудня 2008 року, право розпорядження таким подарунком переходить до Організатора маркетингового дослідження. Подальша доля таких подарунків самостійно вирішується Організатором маркетингового дослідження.

6.8. Учасникам маркетингового дослідження, які не здобули права на отримання подарунків, надсилається SMS - повідомлення з текстом:
“05.12.08 сhekay na mozhlivist stati vlasnikom bankivskoyi kartki na 100000 grn! Bilshe sms – bilshe shansiv. Detalni umovi na sayti www.medoff.ua”.

6.8. Виплата грошового еквіваленту вартості подарунків, а також обмін одних подарунків на інші не допускається. Отримання подарунків учасниками маркетингового дослідження здійснюється відповідно до цих Правил.

6.9. Вартість передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.10 Для отримання подарунку організатор маркетингового дослідження може вимагати від Учасника приїзду до м. Києва (в разі його проживання за межами Києва). У такому випадку пересування, проживання, харчування та інші витрати, що пов’язані з такою подорожжю, здійснює учасник дослідження за власний рахунок.

6.11 Детальну інформацію про умови проведення маркетингового дослідження можна отримати також за номером гарячої лінії – 8 800 502 41 80. Усі дзвінки на даний номер в межах України зі стаціонарних телефонів є безкоштовними. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних з 01 жовтня по 30 листопада 2008 року включно.

7. Інші умови

7.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність отриманої від Учасників маркетингового дослідження інформації, в тому числі за дійсність, достовірність та належність Учасникам маркетингового дослідження номерів телефонів, з яких відправлялись SMS.

7.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника маркетингового дослідження скористатися передбаченими в розділі 5 цих Правил подарунками у зв’язку з відсутністю в нього необхідних документів або іншими обставинами, які не залежать від волі Організатора маркетингового дослідження.

7.3. У випадку, якщо Учасник маркетингового дослідження з будь-яких причин в строк до 20 грудня 2008 року не може отримати подарунок особисто чи через уповноважену ним особу на підставі оформленої відповідно до законодавства довіреності, він не має права передати/поступитися подарунком третій особі. В такому випадку подарунок не вручається жодній іншій особі. Подальша доля таких подарунків самостійно вирішується Організатором маркетингового дослідження.

7.4. Організатор не несе відповідальність за неможливість виконання своїх обов’язків згідно цих Правил у випадку настання обставин непереборної сили.

7.5. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ньому участь, погоджуються з цими Правилами та зобов’язуються дотримуватися і виконувати їх.

7.6. Беручи участь у дослідженні, кожен Учасник маркетингового дослідження тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої ним інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою у спосіб, що не суперечать чинному законодавству України (зокрема посилання на особисті данні, публікацій в ЗМІ і т.д.)

Категория: КУПИ И ПОЛУЧИ | Просмотров: 7442 | Добавил: Vanod | Рейтинг: Рейтинг 4.1 |
Всего комментариев: 3
1 Владимир  
0
Нам очень нравится и мы покупаем, только MEDOFF. Спасибо, за качественную продукцию.

2 ГАЛИНА ПРОЦЮК  
0
доброго дня....а чому на етикетцы пляшкы пише
-перша частина -4 цифри пыд кришичкою
-друга частина -8 цифр
а у вас на сторынцы
-друга частина 10 цифр??????

3 Александр  
0
разочарован, 21.01.13 купил в сильпо на лукьяновке medoff classic, подобной гадости не пил с 90-х.
Что случилось?

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Последние комментарииПопулярные акции


я очень хочу выйграт етат конкурс sad


[06.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
[01.02.2012][ВСЯКО-РАЗНО]
Конкурс от SpeakUp и SportLife. Суперприз - целый год обучения английскому языку и фитнес-клуб бесплатно (6)
[30.03.2010][ПРОЩЕ ПРОСТОГО]
Форум с призами и подарками! (52)
[22.08.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (10)
[09.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Дві Акціі від Coca-cola "Разом смачніше" та "Радість навколо" з 15 вересня по 15 листопада (2)
[28.07.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (2)
[01.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
акция ,,Золотий сезон вид кави Nescafe Gold,, (1)
[15.06.2011][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Распродажа июня от магазина "Vip-posuda" (2)
Здесь вы можете Заказать курсовую в Киеве или купить готовые курсовые работы bigmir)net TOP 100