Відтепер кількість щасливих володарів подарунків від європейського бренду «Цельсій» зростатиме зі швидкістю 1000 гривень на годину. Якщо і ти звик насолоджуватись справжніми європейськими смаками, не втрачай нагоди відчути цей шалений ексклюзивний драйв - надсилай індивідуальний код, який міститься на кожній пляшці, за допомогою SMS на номер 4140. Код складається з двох частин. Перша частина - п'ять цифр, котрі нанесено на ковпачок. Друга частина - сім цифр на пляшці під ковпачком. Тобто усього дванадцять символів. Кожне надіслане SMS дає можливість отримати подарунок від ТМ «Цельсій». А саме - безкоштовно поповнити рахунок власного мобільного телефону на 25 грн., 50 грн. або 100 грн. Загальна сума всіх подарунків за годину - 1000 гривень. Визначення переможців, які отримують поповнення, відбувається миттєво. Не гай часу! Твоя можливість отримати подарунок набирає обертів разом із «Цельсій»!
Період дослідження триває з 15.06.2008 по 30.09.2008.
Місце проведення маркетингового дослідження - територія України.
Брати участь у дослідженні мають право громадяни України, які досягли 18 років. Вартість SMS складає 0 грн. 60 коп. (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх національних GSM операторів України.
Послуги з обслуговування надає ТОВ «Контел».
Організатор маркетингового дослідження - ТОВ «Спецкор». Адреса: 03150, м. Київ, вул. Тверська,6.
Відправляючи SMS, кожен учасник дає згоду щодо правил участі у маркетинговому дослідженні.
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА
УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
«1000 гривень на годину!»
Ці Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «1000 гривень на годину!» (в подальшому – Правила ) визначають мету, місце (територію) та тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому дослідженні «1000 гривень на годину!» (в подальшому – маркетингове дослідження ).
1. МЕТА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення уподобань споживачів щодо різних найменувань асортиментного ряду алкогольних напоїв торговельної марки «Цельсій» (в подальшому – продукція ТМ «Цельсій»), встановлення як швидко в роздрібній торговельній мережі магазинів продається продукція ТМ «Цельсій» того чи іншого найменування.
2. ОРГАНІЗАТОР МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Організатором маркетингового дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦКОР», розташоване за адресою: 03150, м. Київ, вул. Тверська, 6» (в подальшому – організатор).
3. МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ) І ТРИВАЛІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
3.1. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України і триватиме з 15 червня 2008 року до 30 вересня 2008 року включно.
4. УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.
4.1. До участі в маркетинговому дослідженні запрошуються усі громадяни України, яким виповнилося 18 років (в подальшому — Учасники маркетингового дослідження), з урахуванням виключень, передбачених п. 4.3. цих Правил.
4.2. Кожна пляшка продукції ТМ «Цельсій» ємністю 0,5 л, 0,375 л та/або 0,7л (а також кожна шляшка в тубусі) будь-якого з найменувань асортиментного ряду («Модерн», «Оригінал», «Лайт», «Класік», «Ваніль», «Ментол», «Пеппер»), що використовується при проведенні маркетингового дослідження містить індивідуальний код, який складається з 12 (дванадцять) цифр. Перша, п'ятизначна частина індивідуального коду пляшки складається з цифр і нанесена зовні на ковпачку пляшки. Друга, семизначна частина коду також складається з цифр і нанесена на пляшці під ковпачком. Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні потрібно відправити цей індивідуальний код, який складається з двох частин (всього 12 цифр) за допомогою SMS на номер 4140.
4.3. Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) власники, засновники, учасники (акціонери), працівники та представники будь-якої організації (товариства, підприємства, тощо), залученої до проведення цього маркетингового дослідження;
2) чоловік або дружина осіб, вказаних в підпунктах «1» даного пункту Правил;
3) найближчі родичі, а саме: діти, брат, сестра, батько, мати, дід, баба осіб, вказаних в підпунктах «1)» і «2)» даного пункту Правил.
5. ПОДАРУНКИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ У ЯКОСТІ ВИНАГОРОДИ ЗА УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.
5.1. Подарунки: Поповнення рахунку мобільного зв’язку національних* GSM операторів на суму – 25 грн., 50 грн., 100 грн.(ЗАТ "ЮМЗ", ЗАТ "Київстар", ЗАТ "Астеліт"), 30 грн. (ЗАТ "УРС")
* «Ліцензія Держзв'язку серії АА №720189 видана ЗАТ "Український Мобільний Зв'язок" 29.12.2004 р.; Ліцензія Держкомзв’язку України № 009503 видана ЗАТ “Київстар Дж.Ес.Ем.” від 12.04.2001 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733 видана ТОВ"Астеліт" 17.11.2005р.; Ліцензія Держзв'язку серії АB №120093 видана ЗАТ "Українські радіосистеми" 16.05.2006 р.
5.2. Вказані в п.п. 5.1. цих Правил подарунки надаються відповідно до положень розділу 6 даних Правил.
6. ПОРЯДОК УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ ТА ОТРИМАННЯ ВИНАГОРОДИ
6.1. Відправляючи SMS повідомлення на номер 4140 з індивідуальним кодом пляшки відповідно до пункту 4.2. цих Правил, кожен Учасник маркетингового дослідження погоджується з цими Правилами та надає свою згоду на отримання інформації від Організатора маркетингового дослідження.
6.2. Вартість SMS складає 0 грн. 60 коп. (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх GSM-операторів на території України. Послуги з технічного забезпечення роботи короткого номеру 4140 надає ТОВ «Фонтел». Кількість SMS, які може відсилати Учасник маркетингового дослідження необмежена.
6.3. Спеціально створена Організатором програма визначає переможців серед Учасників маркетингового дослідження кожну годину.
6.4. Учасників маркетингового дослідження, які надіслали SMS-повідомлення на номер 4140 з індивідуальним кодом пляшки, буде сповіщено шляхом SMS повідомлення про отримання подарунка чи «ні» наступним чином:
1) Учасників маркетингового дослідження, які здобули право на отримання передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків, буде сповіщено про це шляхом SMS повідомлення з інформацією про спеціальний код поповнення рахунку мобільного зв'язку, а саме: «Celsij vitae Vas! Vash kod popovnennya mobil'nogo rahunku XX XXXX XXXX XXXX. Skorystajtesja sami abo podarujte druzjam! Dovidka: 8 800 502 5000».
2) Якщо індивідуальний код пляшки успішно зареєстрований, але учасник маркетингового дослідження не отримує подарунок - про це буде сповіщено шляхом SMS повідомлення: «Celsij djakue Vam za uchast`! Na zhal`, za tsym kodom nema podarynky. Prysylajte novi kody, schob znajty podarunok nastupnogo razy! Dovidka 8 800 502 5000».
3) Якщо індивідуальний код пляшки було відправлено з помилкою чи у невірному форматі, учаснику маркетингового дослідження буде надіслано SMS повідомлення: «Celsij djakue Vam za uchast’! Ale Vy vidpravyly kod z pomylkoju. Bud’laska, perevirte uvazhno pravylnist’ kodu abo zatelefonujte za nomerom 8 800 502 5000»
4) У разі, якщо індивідуальний код пляшки надісланий після закінчення маркетингового дослідження – про це буде сповіщено шляхом SMS повідомлення: «Doslidzhennja Celsiy zakincheno 30.09.08. Djakuemo Vam za uchast’. Chekajte na nastupni proekty Celsiju!»
6.5. Виплата грошового еквіваленту вартості подарунків, а також обмін одних подарунків на інші не допускаються. Надання подарунків здійснюється відповідно до цих Правил.
6.6. Вартість передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.7 . Детальну інформацію про умови проведення маркетингового дослідження можна отримати за номером гарячої лінії – 8 800 502 5000. Усі дзвінки на даний номер в межах України зі стаціонарних телефонів є безкоштовними. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних з 15 червня по 30 вересня 2008 року включно.
7. ІНШІ УМОВИ
7.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність отриманої від Учасників маркетингового дослідження інформації, в тому числі за дійсність, достовірність та належність Учасникам маркетингового дослідження номерів телефонів, з яких відправлялись SMS.
7.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника маркетингового дослідження скористатися передбаченими в розділі 5 цих Правил подарунками.
7.3. Організатор не несе відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили.
7.4. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ньому участь, погоджуються з цими Правилами та зобов'язуються додержуватися і виконувати їх.
7.5. Беручи участь у дослідженні, кожен Учасник маркетингового дослідження тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої ним інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, методами, що не суперечать чинному законодавству України.