Воскресенье, 06.07.2025, 07:26
Desert.at.ua - сайт про
АКЦИИ ВИКТОРИНЫ КОНКУРСЫ
в Украине


 

Все акции, викторины, конкурсы
ПРОЩЕ ПРОСТОГО [264]
Акции, викторины, не требующие капиталовложений. Для получения подарка достаточно зарегистрироваться на сайте организатора и выполнить ряд несложных действий
КУПИ И ПОЛУЧИ [87]
В этом разделе размещены акции, напрямую связанные с покупкой товара (загляни под крышечку, отправь смс-кой секретый код...)
ФОТОКОНКУРС [119]
ВСЯКО-РАЗНО [72]
Черновик [1]
АРХИВ [92]
Форма входа
Календарь событий
«  Июнь 2008  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Поиск
ТОП акций
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
Голодні ігри (315)
Визитки и пиво (217)
конкурс на лучший анекдот про часы (79)
Конкурс «Моя история родов» на сайте http://kroshka.org.ua (73)
Друзья сайта
Статистика
Ссылки
Анекдоты
Главная » 2008 » Июнь » 12 » Фото/відео конкурс "Прояви себе з PEPSI" з "15" травня до "15" серпня 2008 року
Фото/відео конкурс "Прояви себе з PEPSI" з "15" травня до "15" серпня 2008 року
14:40

   Про конкурс 

Реєструйся на сайті як учасник фото- і відеоконкурсу
та завантажуй свої футбольні фотки і футбольне відео.

Покажи всім, як ти футболиш!

Завантаження фото і відео триває з 15 травня до 4 серпня.
Фото- і відеороботи виставляються на конкурс кожного наступного тижня.

Голосуй за найкрутіші фотки та мувіки.

Покажи всім, що насправді кльово!

За найкращі фото- і відеороботи тижня та місяця
ти отримаєш прикольні подарунки від PEPSI.

Коментуй фотки і відео!

Покажи всім свою активність!

Стань найактивнішим коментатором
або відпиши найдотепніший комент
та забирай суперові подарунки, які приготувала для тебе PEPSI.

 

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА   фото/відео конкурсу  "Прояви себе з PEPSI"

  1. Замовник та Організатор (Виконавець) Рекламної акції, територія та строки (тривалість) її проведення

    1. Замовником Рекламної акції "Прояви себе з PEPSI" (надалі іменується Акція) є Відкрите акціонерне товариство "Пиво-безалкогольний комбінат "Славутич", що знаходиться за адресою: 69076, Україна, м. Запоріжжя, вул. Георгія Сапожнікова, будинок 6; Код ЄДРПОУ 00377511 (надалі іменується Замовник).
    2. Організаторами (Виконавцями) Акції є ТОВ "Доміно.НЕТ", що знаходиться за адресою: 01030, м. Київ, вул. Івана Франка, 20; Код ЄДРПОУ 34355393
    3. Акція проводиться на всій території України.
    4. Акція триватиме тринадцять тижнів, починаючи з "15" травня 2008 року і до "15" серпня 2008 року включно (надалі - "строк проведення Акції" або "тривалість Акції", або "період проведення Акції").
    5. Акція проводиться на умовах та в порядку, викладених в цих Офіційних Правилах за допомогою мережі Інтернет.
  2. Мета і цілі Акції

    1. Метою Акції є залучення широкого загалу людей в Україні до створення фото та/або відео робіт з певним тематичним спрямуванням, а саме: фото та/або відео робіт, які повинні містити зображення продукції торговельної марки "PEPSI" на футбольну тематику.
    2. Цілями Акції є одержання Замовником Акції творчих ідей, фото/відео рекламних матеріалів, для підвищення ефективності рекламних заходів по продукції "PEPSI"; підвищення попиту та популяризація продукції, виробленої під торговельною маркою "PEPSI"; пропагування здорового образу життя разом з "PEPSI"; просування сайту "PEPSI", який є інструментом рекламування продукції "PEPSI" через мережу Інтернет.
  3. Участь в Акції

    1. Учасниками Акції можуть бути будь-які особи, що є громадянами України і проживають на території України та досягли повноліття (18 років), за винятком осіб, зазначених у п.3.2. даних Офіційних Правил (надалі - "Учасники Акції").
    2. Не визнаються Учасниками Акції і не мають права брати в ній участь::
      • працівники Замовника/Організаторів Акції та члени їх сімей (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, батьки);
      • власники та працівники рекламних агентств та партнерів, причетних (залучених) до проведення Акції, та члени їх сімей (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, батьки);
      • обмежено дієздатні і недієздатні особи, а також особи, що не є громадянами України.
  4. Умови участі в Акції

    1. Для того, щоб взяти участь в Акції, будь-якій особі, що відповідає вимогам п.3.1 даних Офіційних Правил і бажає отримати Заохочення Акції, необхідно:
      • протягом періоду проведення Акції зареєструватися як учасник Акції на офіційному сайті проведення Акції - www.pepsi.ua (надалі - сайт), виконавши всі вимоги щодо реєстрації, а саме: вказати повне ім'я та по батькові, стать, контактний телефон, адресу електронної скриньки;
      • з першого тижня Акції завантажувати на вказаний в п. 4.1.1. цих Офіційних Правил сайт свої фото та/або відео роботи, які відповідають встановленим цими Офіційними Правилами вимогам, зокрема наявність зображення продукції ТМ "PEPSI", футбольна тематика, обмеження щодо розміру тощо.
    2. Учасником Акції вважається особа, яка належним чином виконала усі вимоги даних Офіційних Правил.
  5. Процедура Акції

    1. Всі фото та/або відео роботи проходять попередню модерацію - перевірку на відповідність завантаженої для участі в Акціїї фото- та/або відеороботи встановленим цими Офіційними Правилами вимогам. Учасники Акції, чиї фото та/або відео роботи не пройшли модерацію, отримують від модератора, яким виступає Виконавець, повідомлення з поясненням, чому такі роботи не можуть брати участі в Акції, на електронну пошту, вказану під час реєстрації на сайті.
    2. Учасники Акції, фото та/або відео роботи яких пройшли модерацію, отримують відповідне повідомлення про допуск цих робіт до участі в Акції на електронну пошту, вказану під час реєстрації на сайті.
    3. З другого тижня Акції починається голосування за фото та/або відео роботи, що пройшли модерацію на попередньому тижні.
    4. Право голосувати та коментувати фото та/або відео роботи на сайті мають лише користувачі, які зареєстровані на сайті як учасники в порядку, передбаченому цими Офіційними Правилами.
    5. Реєстрація нових учасників Акції та їх фото та/або відео робіт не припиняється упродовж тривалості всього Акції, окрім 2-ох останніх тижнів Акції (12 і 13 тижні).
    6. По закінченню кожного тижня визначається "Краща фото робота тижня" і "Краща відео робота тижня", що набрали найбільшу кількість голосів під час голосування. Також визначаються три найактивніших коментатори, що написали найбільшу кількість коментарів, та три найкращих коментарі тижня, які визначаються Організаторами Акції за нижченаведеними критеріями шляхом визначення серед наявних на сайті:
      • креативний та оригінальний коментар до фото та/або відео роботи у жанрі футбольного репортажу зі згадкою ТМ Pepsi;
      • креативна та оригінальна назва фото та/або відео роботи зі згадкою ТМ Pepsi;
      • найкращий коментар зі згадкою ТМ Pepsi.
    7. Починаючи з третього тижня Акції, щотижнево на сайті публікується список переможців тижня з їх фото та/або відео роботами, список найактивніших коментаторів тижня, найкращі коментарі та нові фото/відео роботи, що пройшли модерацію і будуть брати участь в Акції.
    8. На початку п'ятого, дев'ятого та тринадцятого тижнів Акції відбувається голосування за "Кращу фото роботу місяця" та "Кращу відео роботу місяця". На голосування виносяться фото і відео роботи, які отримали звання "Краща фото робота тижня" і "Краща відео робота тижня" протягом місяця. Наприкінці п'ятого, дев'ятого і тринадцятого тижня на сайті публікується список переможців місяця з їх фото та/або відео роботами.
    9. В останні 2 тижні Акції фото та/або відео роботи, які надходять на сайт від зареєстрованих учасників, модератором не приймаються і до участі в Акції не беруться. На 12 тижні продовжується голосування та коментування фото та/або відео робіт попереднього тижня. На 13 тижні визначається "Краща фото робота місяця" та "Краща відео робота місяця".
  6. Кількість переможців

    1. За час проведення Акції буде визначено переможців у наступних номінаціях:
      • 1 топ-фото робота тижня нагороджується заохоченням кожного тижня, за виключенням першого та останньго тижня проведення Акції;
      • 1 топ-відео робота тижня нагороджується заохоченням кожного тижня, за виключенням першого та останньго тижня проведення Акції;
      • 3 найактивніших коментатори нагороджуються заохоченнями кожного тижня, за виключенням першого та останньго тижня проведення Акції;
      • 3 найкращих коментарі нагороджуються заохоченнями кожного тижня, за виключенням першого та останньго тижня проведення Акції;
      • 1 топ-фото робота нагороджується заохоченням кожного місяця;
      • 1 топ-відео робота нагороджується заохоченням кожного місяця.
  7. Фонд Заохочень

    1. Фонд заохочень Акції кожного тижня:
      • 3 заохочення найактивнішим коментаторам;
      • 3 заохочення за найкращий коментар;
      • 1 заохочення за кращу фото роботу тижня;
      • 2 заохочення за 2-е та 3-є місце в Конкурсі для фото робіт;
      • 1 заохочення за кращу відео роботу тижня;
      • 2 заохочення за 2-е та 3-є місце в Конкурсі для відео робіт.
    2. Фонд заохочень Акції кожного місяця:
      • 1 заохочення за найкращу фото роботу місяця;
      • 1 заохочення за найкращу відео роботу місяця.
    3. Фонд заохочень Акції обмежений і складає зазначену вище кількість заохочень.
    4. Заохочення можуть бути отримані учасниками Акції, що мають право на отримання заохочень тільки на умовах цих Офіційних Правил.
    5. Замовник Акції залишає за собою право збільшити загальний Фонд заохочень Акції, або включити в Акцію інші заохочення, не передбачені цими Офіційними Правилами.
    6. Зовнішній вигляд заохочень, зазначений на рекламних матеріалах (колір, розмір), може відрізнятися від зображення на рекламних матеріалах Акції.
    7. Оподаткування осіб, що отримали заохочення, провадиться відповідно до чинного законодавства України. Організатори Акції за власний рахунок здійснюють оподаткування осіб, що отримали заохочення, відповідно до вимог чинного законодавства України. Замовник Акції не несе відповідальності за дії Організаторів стосовно оподаткування осіб, що отримали заохочення.
  8. Визначення учасників Акції, що здобудуть право на отримання заохочення

    1. Визначення учасників Акції, що здобудуть право на отримання заохочення, здійснюється відповідно до цих Офіційних Правил та з дотриманням процедури (п. 5 цих Офіційних Правил) Акції.
    2. Результати визначення переможців протоколюються та підписуються відповідальними та повноважними особами Замовника та Організаторів Акції.
  9. Умови отримання заохочень

    1. Заохочення можуть бути отримані учасниками Акції тільки на умовах цих Офіційних Правил.
    2. Отримання заохочення відбувається наступним чином:
      • Учасникам Акції, які будуть визначені такими, що отримують право на отримання заохочення, буде направлено за вказаною ними електронною поштою повідомлення з інструкціями щодо часу, місця, порядку та інших умов отримання заохочення.
      • Після отримання учасником Акції повідомлення, зазначеного у п. 9.2.1. цих Офіційних Правил, він має впродовж 5 днів з моменту отримання такої інформації відповісти листом із повідомленням про прийняття заохочення і згодою на виконання усіх вимог щодо його отримання, які в листі будуть висунуті модератором.
      • В разі ненадходження впродовж 5 днів листа у відповідь від учасника Акції або його незгодою виконати вимоги цих Офіційних Правил, ним втрачається право на отримання заохочення, а саме заохочення Організатором передається наступному у рейтинговому списку учаснику, що посідає наступне місце за місцем учасника, що втратив право на отримання заохочення.
      • Під заохоченням у цих Офіційних правилах розуміється:
        • Картка флеш пам'яті Transcend 4 GB JetFlash V85:11 штук - найкращі фото роботи тижня.
        • Картка флеш пам'яті Transcend 4 GB JetFlash V85: 11 штук - найкращі відео роботи тижня.
        • Годинник-будильник "Футбольний м'яч": 33 штуки - 2 і 3 місце фото робіт Конкурсу тижня.
        • Годинник-будильник "Футбольний м'яч": 33 штуки - 2 і 3 місце відео робіт Конкурсу тижня.
        • Нагадувач v2245: 33 штуки - найактивніший коментатор тижня.
        • Нагадувач v2245: 33 штуки - найкращі коментарі тижня.
        • Рюкзак: 3 штуки - переможці фото робіт Акції місяця.
        • Футбольний м'яч: 3 штуки - переможці відео робіт Акції місяця.
      • Замовник та Організатор не несуть відповідальність перед учасниками Акції за наслідки визначення переможців Акції. Організатор та Замовник не несуть відповідальності за якість заохочень та за будь-які наслідки їх використання/застосування.
    3. Якщо учасник, який отримав право на отримання заохочення, проживає не у м. Києві, то для нього встановлений такий порядок отримання заохочення:
      • Заохочення можуть бути отримані учасниками Акції тільки на умовах цих Офіційних Правил.
      • Отримання заохочення - п. 9.2.4.1.-9.2.4.8. не мешканцями м. Києва відбувається наступним чином.
        • Учасник, який відповідно до Офіційних Правил визнаний таким, що отримав заохочення і не є мешканцем м. Києва, виконує умови п. 9.2.1.-9.2.3. цих Офіційних Правил, а також наступне:
        • Протягом 72 годин з моменту отримання повідомлення від модератора (відповідно до п. 9.2.2. цих Офіційних Правил) з учасником Акції зв'язується представник Виконавця за номером телефону, вказаним під час реєстрації, та просить повідомити йому наступну інформацію:
          • дані, вказані про нього на сайті та про його фото чи/або відео роботи;
          • повну адресу постійного місця проживання (реєстрації) (місто, район, вулицю, будинок, номер квартири);
          • серію, номер, дату та орган видачі паспорту громадянина України;
          • ідентифікаційний код;
          • а"адресу, за якою учаснику Акції потрібно надіслати заохочення.
      • Заохочення буде надіслано учаснику на адресу, вказану ним представникові Виконавця, цінною бандероллю (з моменту відправки бандеролі зобов'язання Замовника та Організатора за цими Офіційними Правилами Акції рахуються виконаними). Надіслані заохочення зберігатимуться на пошті протягом 30 календарних днів від дати надходження. Заохочення, які не будуть забрані з пошти протягом цього строку, повертаються Організаторові Акції та у подальшому повертаються Замовнику, оскільки буде вважатися, що відповідний учасник Акції відмовився від отримання такого заохочення. При цьому відповідні учасники Акції втрачають право на заохочення та не мають права вимагати будь-яку компенсацію, у тому числі і грошову. Замовник/Організатори не розглядають претензій щодо надання або будь-якої компенсації заохочень, які не були забрані з пошти в зазначений вище строк.
  10. Обмеження

    1. заохочень грошовим еквівалентом не допускається.
    2. Відповідальність Замовника/Організаторів Акції не виходить за межі вартості та кількості заохочень, вказаних у даних Офіційних Правилах.
    3. Замовник/Організатор Акції не несе відповідальності за роботу операторів електронного зв'язку, їх помилки, внаслідок яких листи, що відправлялися, не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені або пошкоджені.
    4. Замовник/Організатор Акції не несе відповідальності за неможливість надіслання/надання заохочень учасникам Акції з будь-яких причин, що не залежать від Замовника/Організатора, в т.ч. у випадку, якщо контактна адреса, ім'я та/або прізвище, електронна адреса або інший спосіб зв'язку з учасником Акції були вказані неправильно та/або нерозбірливо, або змінено тощо. При цьому такий учасник Акції не має права на одержання від Замовника/Організатора Акції будь-якої компенсації.
    5. Замовник/Організатори Акції не несуть відповідальності стосовно подальшого використання наданих заохочень переможцями Акції після їх одержання, та за неможливість переможців Акції та/або скористатись наданим заохоченням з будь-яких причин. Відповідальність за якість заохочень та їх гарантійне обслуговування (у тому випадку якщо воно передбачене) несе їх виробник.
    6. Замовник/Організатори Акції не вступають в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб учасниками Акції і прав на одержання заохочень. Замовник/Організатори Акції не беруть на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.
    7. Замовник та Організатори Акції не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожар, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Замовника/Організаторів Акції обставини.
    8. Отримання заохочень допускається лише особами, які є учасниками Акції. Не допускається будь-які дії, операції, угоди, де заохочення буде предметом угоди або засобом платежу.
    9. Учасники Акції самостійно несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації (в тому числі інформації щодо контактів з ними та адрес).
    10. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення даних Офіційних Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих даними Офіційними Правилами, остаточне рішення приймається Замовником Акції відповідно до вимог діючого законодавства України. Рішення Замовника є остаточним та оскарженню не підлягає. Результати Акції є остаточними і не підлягають переглядові.
    11. У випадку, якщо учасник Акції з яких-небудь причин не може отримати Заохочення особисто, такий учасник не має права передати/поступитися своїм правом третій особі.
  11. Використання інформації про учасника Акції

    1. Беручи участь в Акції, кожен учасник тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої інформації Замовником/Організатором Акції, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою, методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв'ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його імені і фотографії) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо та відео матеріалах, інтерв'ю в ЗМІ, у випадку отримання заохочення, а також для надсилання інформації, повідомлень (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Замовником/Організатором Акції та/або будь-якою третьою особою. Надання такої згоди також розглядається у розумінні ст.ст. 296, 307, 308 Цивільного кодексу України.
  12. Інші умови

    1. Беручи участь в Акції тим самим учасник підтверджує факт ознайомлення з даними Офіційними Правилами і свою повну та безумовну згоду з ними. Порушення учасником Акції цих Офіційних Правил або відмова учасника Акції від належного виконання цих Офіційних Правил (в т.ч. механіки, порядку та строків проведення Акції та/або отримання заохочення тощо) вважається відмовою учасника від участі в Акції та отримання заохочення, при цьому така особа не має права на одержання від Замовника/Організатора Акції будь-якої компенсації.
    2. Відповідно до вимог ст. 634 Цивільного Кодексу України до договорів приєднання, а саме можливості укладання такого договору лише шляхом приєднання однієї сторони до запропонованого договору, своєю участю в Акції всі учасники Акції погоджуються з цими Офіційними Правилами та зобов'язуються їх виконувати.
Категория: ФОТОКОНКУРС | Просмотров: 2300 | Добавил: desert | Рейтинг: Рейтинг 0.0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Последние комментарииПопулярные акции


я очень хочу выйграт етат конкурс sad


[06.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
[01.02.2012][ВСЯКО-РАЗНО]
Конкурс от SpeakUp и SportLife. Суперприз - целый год обучения английскому языку и фитнес-клуб бесплатно (6)
[30.03.2010][ПРОЩЕ ПРОСТОГО]
Форум с призами и подарками! (52)
[22.08.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (10)
[09.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Дві Акціі від Coca-cola "Разом смачніше" та "Радість навколо" з 15 вересня по 15 листопада (2)
[28.07.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (2)
[01.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
акция ,,Золотий сезон вид кави Nescafe Gold,, (1)
[15.06.2011][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Распродажа июня от магазина "Vip-posuda" (2)
Здесь вы можете Заказать курсовую в Киеве или купить готовые курсовые работы bigmir)net TOP 100