ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА
УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
«Цінуєш насолоду? Отримай Нагороду»
Ці Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «Цінуєш Насолоду? Отримай Нагороду»
(в подальшому – Правила ) визначають мету, місце (територію) та тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому дослідженні «Цінуеш насолоду? Отримай нагороду» (в подальшому – маркетингове дослідження ).
1. МЕТА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення уподобань споживачів щодо різних найменувань асортиментного ряду алкогольних напоїв торговельної марки «Longer» (в подальшому – продукція ТМ «Longer» ).
2. ОРГАНІЗАТОР МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Організатором маркетингового дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «ООО"Полимер-Компакт ЛТД"», (в подальшому Організатор ).
3. МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ) І ТРИВАЛІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
3.1. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України і триватиме з 01 червня 2008 року до 31 липня 2008 року включно.
4. УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.
4.1. До участі в маркетинговому дослідженні запрошуються усі необмежені в дієздатності громадяни України, яким виповнилося 18 років (в подальшому — Учасники маркетингового дослідження ), з урахуванням виключень, передбачених п. 4.3. цих Правил.
4.2. Кожна пляшка продукції ТМ «Longer» будь-якого з найменувань асортиментного ряду (апельсин; персик; лимон фреш; манго; ананас; диня; сицилійський апельсин; грейпфрут; вишня; кактус), що використовується при проведенні маркетингового дослідження містить індивідуальний код, який складається з двох частин, загалом 12 (дванадцять) знаків.
Перша частина коду 5 цифр нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду 7 цифр нанесена на зворотню сторону контр етикетки пляшки (їх можна побачити, коли пляшка буде порожня).
Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні потрібно відправити цей -індивідуальний код з 12(дванадцяти) знаків, за допомогою SMS на номер 1070.
4.3. Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) власники, засновники, учасники (акціонери), працівники та представники будь-якої організації (товариства, підприємства, тощо), залученої до виробництва продукції, що приймає участь у дослідженні, та будь-якої організації (товариства, підприємства, тощо), залученої до проведення цього маркетингового дослідження;
2) чоловік або дружина осіб, вказаних в підпунктах «1) даного пункту Правил;
3) найближчі родичі, а саме: діти, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, вказаних в підпунктах „1)“ і „2)“ даного пункту Правил.
5. ПОДАРУНКИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ У ЯКОСТІ ВИНАГОРОДИ ЗА УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.
5.1. Подарунки:
-Мелодія для мобільного телефону, яку Учасник дослідження самостійно безкоштовно завантажує з сайту www.Longer.ua,.
-Поповнення рахунку мобільного зв’язку національних* GSM операторів на суму – 5 грн., 10 грн. (до 12 285 одиниць поповнень)
*Ця пропозиція дійсна для абонентів KYIVSTAR, DJUICE, Мобілич, МТС, JEANS, Екотел, life:), Beeline (Ліцензія ДКЗУ № 009503 від
12.04.2001 р. ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем."; Ліцензія Мінтрансзв'язку серії АА № 720189 видана ЗАТ "УМЗ" 29.12.2004 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733 від 17.11.2005 р. ТОВ "АСТЕЛІТ"; Ліцензія АВ №120093 від 16.05.2006 р. ЗАТ "Українські радіосистеми"). Вартість одного СМС-повідомлення на номер 1070 дорівнює стандартній вартості СМС в мережах МТС, JEANS, Екотел. Для абонентів
KYIVSTAR, DJUICE та Мобілич вартість одного СМС складає 0,33 грн. з ПДВ та без ПФ. Для абонентів Beeline та life:) вартість одного СМС складає 0,25 грн. з ПДВ та без ПФ.
-MP3 плейери I-Pod** (до 10 одиниць);
-Цифрові фоторамки** (до 35 одиниць);
-Головний приз-сертефікат на подорож на двох до Голлівуду (1 одиниця).
Термін дії сертифікату з 01 серпня 2008 до 30 листопада 2008.(окрім 23-29 серпня 2008р.)
** Подарунки можуть незначним чином відрізнятись від зображених у рекламних матеріалах..
5.2. Вказані в п.п. 5.1. цих Правил подарунки надаються відповідно до положень розділу 6 даних Правил.
6. ПОРЯДОК УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ ТА ОТРИМАННЯ ВИНАГОРОДИ
6.1. Відправляючи SMS повідомлення на номер 1070 з індивідуальним кодом пляшки відповідно до пункту 4.2. цих Правил, кожен Учасник маркетингового дослідження погоджується з цими Правилами та надає свою згоду на отримання інформації від Організатора маркетингового дослідження.
6.2. Вартість SMS на номер 1070 є стандартною згідно з тарифним планом абонента (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх GSM-операторів на території України. Послуги з технічного забезпечення роботи короткого номеру 1070 надає ТОВ "Джамп Україна", тел. 8-044-4610113. Кількість SMS, які може відсилати Учасник маркетингового дослідження необмежена.
6.3. Спеціально створена Організатором програма визначає переможця серед Учасників маркетингового дослідження.
6.4. Учасників маркетингового дослідження, які здобули право на отримання передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків, буде сповіщено про це шляхом SMS повідомлення з інформацією про подарунок та умови його отримання.
6.5 Для отримання подарунка необхідно зберегти та пред’явити при отриманні подарунку ковпачок з частиною виграшного коду.
6.6 Інші Учасники маркетингового дослідження отримають SMS повідомлення з текстом:
“Gray dali. bilshe sms – bilshe priziv zahod na www.longer.ua ta kachay rington dlya mobilnogo.“
6.7. Виплата грошового еквіваленту вартості подарунків, а також обмін одних подарунків на інші не допускаються. Надання подарунків здійснюється відповідно до цих Правил.
6.8. Вартість передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.9. Детальну інформацію про умови проведення маркетингового дослідження можна отримати за номером гарячої лінії – 8 800 502 41 80. Усі дзвінки на даний номер в межах України зі стаціонарних телефонів є безкоштовними. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних з 01 червня по 31 травня 2008 року включно.
7. ІНШІ УМОВИ
7.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність отриманої від Учасників маркетингового дослідження інформації, в тому числі за дійсність, достовірність та належність Учасникам маркетингового дослідження номерів телефонів, з яких відправлялись SMS.
7.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника маркетингового дослідження скористатися передбаченими в розділі 5 цих Правил подарунками у зв’язку з відсутністю в нього необхідних документів.
7.3 У випадку якщо Учасник маркетингового дослідження з будь-яких причин не може отримати винагороду особисто чи через уповноважену ним особу на підставі оформленої відповідно до законодавства довіреності, він не має права передати/поступитися винагородою третій особі. В такому випадку винагорода не вручається нікому та залишається у власності Організатора маркетингового дослідження
7.4. Організатор не несе відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили.
7.5. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ньому участь, погоджуються з цими Правилами та зобов’язуються додержуватися і виконувати їх.
7.6 Беручи участь у дослідженні, кожен Учасник маркетингового дослідження тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої ним інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, методами, що не суперечать чинному
законодавству України.