Понедельник, 07.07.2025, 02:47
Desert.at.ua - сайт про
АКЦИИ ВИКТОРИНЫ КОНКУРСЫ
в Украине


 

Все акции, викторины, конкурсы
ПРОЩЕ ПРОСТОГО [264]
Акции, викторины, не требующие капиталовложений. Для получения подарка достаточно зарегистрироваться на сайте организатора и выполнить ряд несложных действий
КУПИ И ПОЛУЧИ [87]
В этом разделе размещены акции, напрямую связанные с покупкой товара (загляни под крышечку, отправь смс-кой секретый код...)
ФОТОКОНКУРС [119]
ВСЯКО-РАЗНО [72]
Черновик [1]
АРХИВ [92]
Форма входа
Календарь событий
«  Июнь 2008  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Поиск
ТОП акций
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
Голодні ігри (315)
Визитки и пиво (217)
конкурс на лучший анекдот про часы (79)
Конкурс «Моя история родов» на сайте http://kroshka.org.ua (73)
Друзья сайта
Статистика
Ссылки
Анекдоты
Главная » 2008 » Июнь » 2 » Акція від LONGER «Цінуєш насолоду? Отримай Нагороду»
Акція від LONGER «Цінуєш насолоду? Отримай Нагороду»
20:27

 Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні потрібно відправити цей -індивідуальний код з 12(дванадцяти) знаків, за допомогою SMS на номер 1070.

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА
УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ
«Цінуєш насолоду? Отримай Нагороду»

Ці Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «Цінуєш Насолоду? Отримай Нагороду»
 (в подальшому – Правила ) визначають мету, місце (територію) та тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому дослідженні «Цінуеш насолоду? Отримай нагороду» (в подальшому – маркетингове дослідження ).

1. МЕТА МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Маркетингове дослідження проводиться з метою вивчення уподобань споживачів щодо різних найменувань асортиментного ряду алкогольних напоїв торговельної марки «Longer» (в подальшому – продукція ТМ «Longer» ).

2. ОРГАНІЗАТОР МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Організатором маркетингового дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «ООО"Полимер-Компакт ЛТД"», (в подальшому Організатор ).

3. МІСЦЕ (ТЕРИТОРІЯ) І ТРИВАЛІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.
3.1. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України і триватиме з 01 червня 2008 року до 31 липня 2008 року включно.

4. УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.
4.1. До участі в маркетинговому дослідженні запрошуються усі необмежені в дієздатності громадяни України, яким виповнилося 18 років (в подальшому — Учасники маркетингового дослідження ), з урахуванням виключень, передбачених п. 4.3. цих Правил.

4.2. Кожна пляшка продукції ТМ «Longer» будь-якого з найменувань асортиментного ряду (апельсин; персик; лимон фреш; манго; ананас;  диня; сицилійський апельсин; грейпфрут; вишня;  кактус), що використовується при проведенні маркетингового дослідження містить індивідуальний код, який складається з двох частин, загалом 12 (дванадцять) знаків.
Перша частина коду 5 цифр нанесена на внутрішній бік ковпачка пляшки,
Друга частина коду 7 цифр нанесена  на зворотню сторону контр етикетки пляшки (їх можна побачити, коли пляшка буде порожня).

 Для того, щоб взяти участь у маркетинговому дослідженні потрібно відправити цей -індивідуальний код з 12(дванадцяти) знаків, за допомогою SMS на номер 1070.

4.3. Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) власники, засновники, учасники (акціонери), працівники та представники будь-якої організації (товариства, підприємства, тощо), залученої до виробництва продукції, що приймає участь у дослідженні, та будь-якої організації (товариства, підприємства, тощо), залученої до проведення цього маркетингового дослідження;
2) чоловік або дружина осіб, вказаних в підпунктах «1) даного пункту Правил;
3) найближчі родичі, а саме: діти, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, вказаних в підпунктах „1)“ і „2)“ даного пункту Правил.

5. ПОДАРУНКИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ У ЯКОСТІ ВИНАГОРОДИ ЗА УЧАСТЬ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ.

5.1. Подарунки:
-Мелодія для мобільного телефону, яку Учасник дослідження самостійно безкоштовно завантажує з сайту  www.Longer.ua,.
-Поповнення рахунку мобільного зв’язку національних* GSM операторів на суму – 5 грн., 10 грн. (до 12 285 одиниць поповнень)

*Ця пропозиція дійсна для абонентів KYIVSTAR, DJUICE, Мобілич, МТС,  JEANS, Екотел, life:), Beeline (Ліцензія ДКЗУ № 009503 від
12.04.2001 р. ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем."; Ліцензія Мінтрансзв'язку серії АА № 720189 видана ЗАТ "УМЗ" 29.12.2004 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733 від 17.11.2005 р. ТОВ "АСТЕЛІТ"; Ліцензія АВ №120093 від 16.05.2006 р. ЗАТ "Українські радіосистеми"). Вартість одного СМС-повідомлення на номер 1070 дорівнює стандартній вартості СМС в мережах МТС, JEANS, Екотел. Для абонентів
KYIVSTAR, DJUICE та Мобілич вартість одного СМС складає 0,33 грн. з ПДВ та без ПФ. Для абонентів Beeline та life:) вартість одного СМС складає 0,25 грн. з ПДВ та без ПФ.

-MP3 плейери I-Pod** (до 10 одиниць);
-Цифрові фоторамки** (до 35 одиниць);
-Головний приз-сертефікат на подорож на двох до Голлівуду (1 одиниця).
Термін дії сертифікату з 01 серпня 2008 до 30 листопада 2008.(окрім 23-29 серпня 2008р.)

** Подарунки можуть незначним чином відрізнятись від зображених у рекламних матеріалах..

5.2. Вказані в п.п. 5.1. цих Правил подарунки надаються відповідно до положень розділу 6 даних Правил.

6. ПОРЯДОК УЧАСТІ В МАРКЕТИНГОВОМУ ДОСЛІДЖЕННІ ТА ОТРИМАННЯ ВИНАГОРОДИ

6.1. Відправляючи SMS повідомлення на номер 1070 з індивідуальним кодом пляшки відповідно до пункту 4.2. цих Правил, кожен Учасник маркетингового дослідження погоджується з цими Правилами та надає свою згоду на отримання інформації від Організатора маркетингового дослідження.

6.2. Вартість SMS на номер 1070 є стандартною згідно з тарифним планом абонента (з урахуванням ПДВ) для абонентів усіх GSM-операторів на території України. Послуги з технічного забезпечення роботи короткого номеру 1070 надає ТОВ "Джамп Україна", тел. 8-044-4610113. Кількість SMS, які може відсилати Учасник маркетингового дослідження необмежена.

6.3. Спеціально створена Організатором програма визначає переможця серед Учасників маркетингового дослідження.

6.4. Учасників маркетингового дослідження, які здобули право на отримання передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків, буде сповіщено про це шляхом SMS повідомлення з інформацією про подарунок та умови його отримання.

6.5 Для отримання подарунка необхідно зберегти та пред’явити при отриманні подарунку ковпачок з частиною виграшного коду.

 6.6 Інші Учасники маркетингового дослідження отримають SMS повідомлення з текстом:
“Gray dali. bilshe sms – bilshe priziv zahod na www.longer.ua ta kachay rington dlya mobilnogo.“

6.7. Виплата грошового еквіваленту вартості подарунків, а також обмін одних подарунків на інші не допускаються. Надання подарунків здійснюється відповідно до цих Правил.

6.8. Вартість передбачених в розділі 5 цих Правил подарунків оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.

6.9. Детальну інформацію про умови проведення маркетингового дослідження можна отримати за номером гарячої лінії – 8 800 502 41 80. Усі дзвінки на даний номер в межах України зі стаціонарних телефонів є безкоштовними. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних з 01 червня по 31 травня 2008 року включно.

7. ІНШІ УМОВИ

7.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність отриманої від Учасників маркетингового дослідження інформації, в тому числі за дійсність, достовірність та належність Учасникам маркетингового дослідження номерів телефонів, з яких відправлялись SMS.

7.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника маркетингового дослідження скористатися передбаченими в розділі 5 цих Правил подарунками у зв’язку з відсутністю в нього необхідних документів.

7.3 У випадку якщо Учасник маркетингового дослідження з будь-яких причин не може отримати винагороду особисто чи через уповноважену ним особу на підставі оформленої відповідно до законодавства довіреності, він не має права передати/поступитися винагородою третій особі. В такому випадку винагорода  не вручається нікому та залишається у власності Організатора маркетингового дослідження

7.4. Організатор не несе відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили.

7.5. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ньому участь, погоджуються з цими Правилами та зобов’язуються додержуватися і виконувати їх.

7.6 Беручи участь у дослідженні, кожен Учасник маркетингового дослідження тим самим підтверджує свою згоду на використання наданої ним інформації Організатором з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою, методами, що не суперечать чинному
законодавству України.

Категория: КУПИ И ПОЛУЧИ | Просмотров: 2608 | Добавил: desert | Рейтинг: Рейтинг 2.0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Последние комментарииПопулярные акции


я очень хочу выйграт етат конкурс sad


[06.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
[01.02.2012][ВСЯКО-РАЗНО]
Конкурс от SpeakUp и SportLife. Суперприз - целый год обучения английскому языку и фитнес-клуб бесплатно (6)
[30.03.2010][ПРОЩЕ ПРОСТОГО]
Форум с призами и подарками! (52)
[22.08.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (10)
[09.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Дві Акціі від Coca-cola "Разом смачніше" та "Радість навколо" з 15 вересня по 15 листопада (2)
[28.07.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (2)
[01.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
акция ,,Золотий сезон вид кави Nescafe Gold,, (1)
[15.06.2011][КУПИ И ПОЛУЧИ]
Распродажа июня от магазина "Vip-posuda" (2)
Здесь вы можете Заказать курсовую в Киеве или купить готовые курсовые работы bigmir)net TOP 100