Пятница, 04.07.2025, 21:38
Desert.at.ua - сайт про
АКЦИИ ВИКТОРИНЫ КОНКУРСЫ
в Украине


 

Все акции, викторины, конкурсы
ПРОЩЕ ПРОСТОГО [264]
Акции, викторины, не требующие капиталовложений. Для получения подарка достаточно зарегистрироваться на сайте организатора и выполнить ряд несложных действий
КУПИ И ПОЛУЧИ [87]
В этом разделе размещены акции, напрямую связанные с покупкой товара (загляни под крышечку, отправь смс-кой секретый код...)
ФОТОКОНКУРС [119]
ВСЯКО-РАЗНО [72]
Черновик [1]
АРХИВ [92]
Форма входа
Календарь событий
«  Апрель 2008  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Поиск
ТОП акций
Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
Голодні ігри (315)
Визитки и пиво (217)
конкурс на лучший анекдот про часы (79)
Конкурс «Моя история родов» на сайте http://kroshka.org.ua (73)
Друзья сайта
Статистика
Ссылки
Анекдоты
Главная » 2008 » Апрель » 24 » «Потрібне тільки sms!» від R1 з 4.04 по 29.06 2008 року.
«Потрібне тільки sms!» від R1 з 4.04 по 29.06 2008 року.
16:36

Марка R1 цінує Вашу довіру понад усе. Аби винагородити Вас за лояльність, ми пропонуємо Вам нові стильні подарунки. Як завжди, отримати їх просто.

Станьте учасником маркетингового дослідження від R1 і, можливо, саме Ви станете власником:

  • одного з трьох подарункових сертифікатів на суму 3 000 грн. для покупки аксесуарів у преміальній мережі магазинів
  • або одного з восьми тисяч сертифікатів на суму 50 грн. для відвідування мережі магазинів ДЦ або Арбат Престиж.

     

    Все, що вам потрібно, це ввести на сторінці «Реєстрація кодів» 10 унікальних кодів, які Ви знайдете на купонах у будь-яких пачках R1 зі стрічкою «Потрібне тільки SMS», і заповнити анкету маркетингового дослідження.
  • Про деталі дізнайтесь за номером гарячої лінії:
    8-800-504-10-10 (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні). Маркетингове дослідження триває з 4.04 по 29.06 2008 року.
     
     
     
     

    Офіційні правила маркетингового дослідження «потрібне тільки sms!»

    Ці Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «Потрібне тільки SMS!» (в подальшому – Правила) визначають місце (територію), тривалість, умови і порядок участі в маркетинговому дослідженні «Потрібне тільки SMS!» (в подальшому – маркетингове дослідження).

    1. Організатором маркетингового дослідження є ДП «Шольц енд Френдз Київ» (в подальшому – Організатор).

    2. Учасником маркетингового дослідження (в подальшому — Учасник) може бути кожен громадянин України, якому виповнилося 18 років і який курить (за винятком працівників та представників будь-якої компанії, залученої до проведення маркетингового дослідження, а також найближчих родичів зазначених осіб). Одержувачами подарунків можуть бути лише учасники маркетингового дослідження.

    3. Торговельною маркою, щодо якої проводиться маркетингове дослідження, є R1.

    4. Маркетингове дослідження проводиться по всій території України і триває з 04 квітня по 29 червня 2008 року включно.

    5. Подарунки маркетингового дослідження:

    • 5.1. 1 з 8 000 сертифікатів на суму 50,00 гривень для здійснення покупок у мережі магазинів ДЦ або Арбат Престиж для учасників маркетингового дослідження №2 (якщо у місті Учасника є магазини обох вище зазначених мереж, або не має жодного з них, то він отримає сертифікат магазину ДЦ). Дані сертифікати дійсні в усіх магазинах вище зазначених мереж по всій території України.
    • 5.2. 1 з 3 сертифікатів на суму 3 000,00 гривень для здійснення покупок в преміальних магазинах аксесуарів. Переможці будуть визначені шляхом випадкової вибірки серед усіх учасників маркетингового дослідження №1 та №2.

    6. Порядок участі в маркетинговому дослідженні №1.

    • 6.1. Для участі в маркетинговому дослідженні №1 Учаснику необхідно придбати будь-які сигарети родини R1 з нанесеною на пачці стрічкою з написом «Потрібне тільки SMS!», яка вказує на те, що в даній пачці є купон з унікальнім кодом. В пачках, на яких немає вище зазначеної стрічки, купон з унікальним кодом відсутній.
    • 6.2. В одній пачці зі стрічкою з написом «Потрібне тільки SMS!» розміщено один купон, на якому вказано один унікальний код.
    • 6.3. На короткий номер 3250 необхідно відправити sms-повідомлення*, яке містить у собі номер відповіді на запитання маркетингового дослідження і дев’ятизначний унікальний код**, зазначений на купоні. Формат відправлення має бути наступним: номер відповіді, пробіл, код (наприклад, «3 ХХХХХХХХХ»).
    • 6.4. Одне sms-повідомлення може містити тільки один номер відповіді на запитання маркетингового дослідження та один унікальний код.
    • 6.5. Зберігайте купон, на якому вказано унікальний код, до моменту отримання винагороди за участь в маркетинговому дослідженні.
    • 6.6. В якості винагороди за участь у дослідженні №1 всі Учасники гарантовано отримають рінгтон, реалтон, або картинку (статичну або динамічну). У відповідь на відправлене sms-повідомлення у правильному форматі (п.6.3) Учасник отримає 2 sms-повідомлення:
      1. перше - про успішну реєстрацію такого коду та вид отриманого контенту – рінгтон, реалтон, або картинку (статичну або динамічну),
      2. друге - wap-посилання, зайшовши за яким Учасник може безкоштовно завантажити рінгтон, реалтон, або картинку (статичну або динамічну).
    • 6.7. Кількість sms-повідомлень, які може відіслати один Учасник необмежена.

    * Послуга дійсна для всіх GSM-операторів України. Вартість одного sms-повідомлення сплачується згідно тарифів мобільного оператора Учасника та складає:

    • 0,30 грн. з ПДВ без ПФ для абонентів ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок»
    • 0,33 грн. з ПДВ без ПФ для абонентів ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем."
    • 0,25 грн. з ПДВ без ПФ для абонентів ТОВ «Астеліт»
    • 0,25 грн. з ПДВ без ПФ для абонентів ЗАТ «Українські радіосистеми»
    • Для абонентів ТОВ «Голден Телеком» вартість смс встановлюється згідно тарифного плану оператора, обраного абонентом.

    (Ліцензія Держзв'язку серії АА №720189 видана ЗАТ "Український Мобільний Зв'язок" 29.12.2004 р.; Ліцензія Держзв'язку серії АА №009503 видана ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем." 12.04.2001 р.; Ліцензія НКРЗ АБ №222733 видана ТОВ «Астеліт» 17.11.2005 р.; Ліцензія Держзв'язку серії АВ №120093 видана ЗАТ "Українські радіосистеми" 16.05.2006 р.; Ліцензії Держкомзв'язку України АА №223390 від 06.12.02 та НКРЗ України АВ №364703, №364704 від 19.10.07). Послуга з обслуговування короткого номеру надається ТОВ «Фонтел», м Донецьк, 83027, вул. Савченко, 1-а. Код ЄДРПОУ 33256991.

    ** Унікальний код (зазначений на купоні, що розміщений в пачках сигарет R1 з нанесеною стрічкою) може брати участь лише в одному з двох маркетингових досліджень.

    *** Вартість з’єднання з wap-порталом – згідно тарифів мобільного оператора Учасника.


    7. Порядок участі в маркетинговому дослідженні №2.

    • 7.1. Для участі в маркетинговому дослідженні №2 Учаснику необхідно придбати будь-які сигарети родини R1 з нанесеною на пачці стрічкою з написом «Потрібне тільки SMS!», яка вказує на те, що в даній пачці є купон з унікальнім кодом. В пачках, на яких немає вище зазначеної стрічки, купон з унікальним кодом відсутній.
    • 7.2. В одній пачці зі стрічкою з написом «Потрібне тільки SMS!» розміщено один купон, на якому вказано один унікальний код.
    • 7.3. Учаснику необхідно зібрати 10 унікальних кодів, знайдених в пачках, щоб стати володарем 1 із 8 000 сертифікатів на суму 50,00 гривень для здійснення покупок у мережі магазинів ДЦ або Арбат Престиж. Для цього Учасник повинен:
      • 7.3.1. Відвідати сайт www.R1.com.ua, розділ маркетингове дослідження «Потрібне тільки SMS!»;
      • 7.3.2. Ввести в спеціально розроблену форму 10 унікальних кодів, що були зазначені на купонах в пачках сигарет R1;
      • 7.3.3. Дати відповідь на 10 запитань маркетингового дослідження;
      • 7.3.4. Заповнити бланк опитування маркетингового дослідження, вказавши свої персональні дані та контактну інформацію.

    8. Серед усіх учасників маркетингового дослідження №1 та №2, що виконали умови п.6 або п.7 даних Правил, шляхом випадкової вибірки буде визначено 3 одержувача головних подарунків, кожен з яких отримає сертифікат на суму 3 000,00 гривень для здійснення покупок у преміальних магазинах аксесуарів.

    9. Подарунки/головні подарунки можуть відрізнятися від зображених на матеріалах, що анонсують маркетингове дослідження. Грошовий еквівалент замість подарунків/головних подарунків маркетингового дослідження не видається. Відповідальність Організатора не поширюється за межі вартості подарунків/головних подарунків.

    10. Sms-повідомлення маркетингового дослідження №1 та анкети учасників маркетингового дослідження №2, відправлені пізніше 29.06.2008 р., участі у визначенні одержувачів подарунків/головних подарунків не беруть.

    Визначення отримувачів головних подарунків відбудеться 15.07.2008 р. шляхом випадкової вибірки серед усіх учасників дослідження, що взяли участь у дослідженні №1 або №2.

    Результати визначення одержувачів подарунків є остаточними й оскарженню не підлягають. Організатор гарантує об’єктивність проведення визначення одержувачів головних подарунків.

    11. Імена одержувачів головних подарунків маркетингового дослідження будуть опубліковані на сайті www.R1.com.ua. Одержувачів головних подарунків буде також сповіщено про право на отримання подарунків за контактним номером телефону Учасника, або письмово за адресою, зазначеною в анкеті Учасника маркетингового дослідження.

    12. Не пізніше ніж до 30.07.2008 р. одержувачі подарунків повинні надіслати Організатору за адресою, зазначеною в повідомленні про отримання подарунку: ксерокопію свого паспорту (сторінку з фотографією, сторінку з даними про те, де й ким було видано паспорт, сторінку з даними про прописку/реєстрацію) та копію довідки про присвоєння власнику цього паспорту індивідуального ідентифікаційного номера. Головний подарунок буде вручено протягом 30 днів від дати проведення визначення одержувачів головних подарунків лише за умови вчасного надіслання зазначених вище документів.

    13. Організатор не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких поштові відправлення не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені, пошкоджені; внаслідок яких одержувачі подарунків не були повідомлені та/або своєчасно повідомлені про право на отримання подарунку; за роботу операторів зв’язку та якість мобільного зв’язку; у разі настання форс-мажорних обставин. Організатор не несе відповідальності за неможливість здійснення контакту, якщо номер телефону або прізвище, та/або адреса учасника маркетингового дослідження зазначені неправильно. Учасники маркетингового дослідження несуть особисту відповідальність за достовірність наданої ними інформації. Організатор не несе відповідальності за якість продукції, що вручається як подарунок/головний подарунок, та за будь-які наслідки його використання/застосування.

    14. Оподаткування вартості подарунків/головних подарунків здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

    15. Беручи участь у визначенні одержувачів головних подарунків, учасники маркетингового дослідження погоджуються, що в разі визначення їх одержувачами головних подарунків їхні імена, дані, фотографії можуть бути оприлюднені та використані Організатором безкоштовно в будь-яких друкованих, аудіо-, відео- та інших матеріалах, у тому числі з рекламною метою. Учасники маркетингового дослідження також погоджуються з тим, що їхні дані можуть у подальшому бути внесені до бази даних та використані Організатором без будь-яких часових обмежень – у тому числі з рекламною метою, для надсилання інформації, повідомлень тощо. Беручи участь у визначенні одержувачів головних подарунків, учасники маркетингового дослідження погоджуються виконувати ці Правила. Факт надіслання sms-повідомлення або анкети маркетингового дослідження відповідно до цих Правил означає повну згоду учасника маркетингового дослідження з усіма умовами цих Правил.

    16. Замовник маркетингового дослідження не надаватиме подарунки особам, які не мали права брати участь у маркетинговому дослідженні.

    17. Організатор та його довірені особи не беруть участі у сперечанні між учасниками дослідження та іншими особами щодо визначення їх претендентами на одержання подарунків.

    18. Детальніше про проведення маркетингового дослідження можна дізнатися за безплатним номером (зі стаціонарних телефонів) гарячої лінії: 8-800-504-10-10. Гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю - з 8.30 до 21.30, у суботу й неділю – з 9.00 до 21.00

    Категория: КУПИ И ПОЛУЧИ | Просмотров: 2085 | Добавил: desert | Рейтинг: Рейтинг 0.0 |
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Последние комментарииПопулярные акции


    я очень хочу выйграт етат конкурс sad


    [06.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    Новая акция от Честерфилд с 8 сентября по 19 октября 2008г. (379)
    [01.02.2012][ВСЯКО-РАЗНО]
    Конкурс от SpeakUp и SportLife. Суперприз - целый год обучения английскому языку и фитнес-клуб бесплатно (6)
    [30.03.2010][ПРОЩЕ ПРОСТОГО]
    Форум с призами и подарками! (52)
    [22.08.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (10)
    [09.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    Дві Акціі від Coca-cola "Разом смачніше" та "Радість навколо" з 15 вересня по 15 листопада (2)
    [28.07.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    Сигареты Бонд - новая акция с гарантироваными подарками с 28 июля до 29 сентября 2008 (2)
    [01.09.2008][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    акция ,,Золотий сезон вид кави Nescafe Gold,, (1)
    [15.06.2011][КУПИ И ПОЛУЧИ]
    Распродажа июня от магазина "Vip-posuda" (2)
    Здесь вы можете Заказать курсовую в Киеве или купить готовые курсовые работы bigmir)net TOP 100