Офіційні правила участі в маркетинговому дослідженні «Краще від кращого»
1. Організатор маркетингового дослідження
1.1. Організатором проведення маркетингового дослідження «Краще від кращого» (далі – маркетингове дослідження), яке проводиться з метою вивчення уподобань споживачів, виявлення найпопулярнішого смаку, а також уподобань щодо смаку горілки, який стане основою для розробки нової позиції в асортименті “PRIME”, є підприємство ТОВ “Форториус” (надалі – Організатор).
2. Участь в маркетинговому дослідженні
2.1. До участі в маркетинговому дослідженні «Краще від кращого» запрошуються усі громадяни України, яким виповнився 21 рік та які мають багатий досвід дегустації різноманітної алкогольної продукції, включаючи оригінальну горілку «PRIME» (надалі – Учасники маркетингового дослідження). Для участі в маркетинговому дослідженні необхідно на підтвердження відповідного ступеню знайомства з продукцією ТМ «PRIME» необхідно:
- зібрати 3 (три) фішки від ковпаку продукції ТМ «PRIME» будь-якого виду (ємністю від 0,5л), зареєструватися, відправивши за допомогою SMS повідомлення на короткий номер 4499 слово PRIME, отримати у відповідь унікальний 6-значний код, заповнити анкету Учасника та надіслати її разом із вказаними фішками на поштову адресу: 01032, Київ-32, а/с «Prime» чи передати продавцям-консультантам дослідження у точках продажу. Кількість реєстрацій є необмеженою, з подальшим наданням Організатору заповненої анкети-конверту з 3 (трьома) фішками при отриманні кожного нового унікального 6-значного коду.
Учасниками маркетингового дослідження не визнаються і в ньому не мають права брати участь:
1) працівники та представники будь-якої компанії, залученої до проведення цього маркетингового дослідження;
2) власники, працівники та представники підприємств (пунктів) роздрібної чи гуртової торгівлі, що мають в асортименті будь-які види горілки “PRIME ”;
3) чоловік або дружина осіб, перелічених в п. п. 1), 2);
4) найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, перелічених в п. п. 1), 2).
5) Іноземні громадяни;
6) Особи віком до 21 року.
3. Тривалість маркетингового дослідження
3.1. Маркетингове дослідження триватиме з 07 лютого до 04 квітня 2008 року включно.
3.2. Строк маркетингового дослідження, при необхідності, може бути продовжений Організатором дослідження, про що було повідомлено додатково.
4. Винагорода за участь в маркетинговому дослідженні його учасникам:
4.1. Мелодія для мобільного телефону, яку Учасник дослідження самостійно безкоштовно завантажує з сайту www.prime-vodka.com.ua,.
4.2. Мобільний телефон Vertu (до сьоми одиниць) або його грошовий еквівалент.
4.3. Кредитна картка Visa з депозитом 700 гривень (до п’ятиста одиниць).
4.4. Головна винагорода: автомобіль Porshe Cayenne (одна одиниця) або його грошовий еквівалент.
Організатор дослідження самостійно визначає що передається Учаснику дослідження: Мобільний телефон Vertu або його грошовий еквівалент; автомобіль Porshe Cayenne або його грошовий еквівалент.
5. Порядок участі в маркетинговому дослідженні
5.1. Для участі в маркетинговому дослідженні Учасник, який є досвідченим експертом щодо алкогольної продукції, який зареєструвався, відправивши за допомогою SMS на короткий номер 4499 слово PRIME, отримав у відповідь спеціальній 6-значний код, зібрав 3 (три) фішки від ковпаку продукції ТМ ”PRIME” будь-якого виду (ємністю від 0,5л) і отримав анкету Учасника, повинен заповнити зазначену анкету, внести до неї отриманий спеціальний код, та разом із трьома фішками від ковпаку продукції ТМ «PRIME» будь-якого виду відіслати на поштову адресу: 01032, Київ-32, а/с «Prime» чи віднести до точок продажу, у яких працюють продавці-консультанти маркетингового дослідження. Про адреси точок продажу у Вашому місті, в яких працюють продавці-консультанти, можна дізнатися за телефоном гарячої лінії: 8 800 50 4499 0.
В Анкеті Учасника повинні бути розбірливо заповнені всі графи та дані відповіді на всі запитання.
Після отримання Організатором заповненої анкети з 3 (трьома) фішками від ковпаку продукції ТМ «PRIME» будь-якого виду (ємністю від 0,5л) Учасник дослідження отримує шляхом SMS фактичне підтвердження про реєстрацію її як учасника маркетингового дослідження.
5.2. Номер телефону гарячої лінії: 8 800 50 4499 0. За цим номером можна отримати детальну інформацію про адреси точок продажу у Вашому місті, в яких працюють продавці-консультанти. А також дізнатися де і коли можна отримати винагороду. Усі дзвінки за вказаним номером є безкоштовними зі стаціонарних телефонів у межах України. Дзвінки з мобільного номеру телефону – є платними, згідно з тарифним планом абонента. Гаряча лінія працює цілодобово без вихідних з 07 лютого 2008 року до 04 квітня 2008 року.
5.3. Учасники маркетингового дослідження, які принесуть до точок продажу чи відправлять по пошті одну заповнену анкету та 3 (три) фішки від ковпаку продукції ТМ ”PRIME” будь-якого виду (ємністю від 0,5л) мають можливість отримати винагороду за участь у маркетинговому дослідженні.
Організатор маркетингового дослідження після отримання анкет Учасників дослідження, аналізує інформацію надану Учасниками на предмет реалізації мети дослідження.
5.4. Визначення власників винагороди:
5.4.1. Власниками винагороди, зазначеної в п. 4.1. стають всі Учасники маркетингового дослідження, які взяли участь у дослідженні відповідно до даних правил.
5.4.2. Власники винагороди, зазначеної в п. 4.2. та п. 4.4. визначаються шляхом жеребкування, яке відбудеться у присутності нотаріуса, з подальшим складанням протоколу жеребкування.
5.4.3. Власники винагороди, зазначеної в п. 4.3. визначаються шляхом жеребкування, яке відбудеться у присутності представників Організатора дослідження, з подальшим складанням протоколу жеребкування.
5.5. Учасника маркетингового дослідження, який отримає винагороду, буде сповіщено про це шляхом направлення SMS повідомлення, в якому буде зазначено умови отримання винагороди. Учасник, який здобуде право на отримання винагороди, протягом семи днів з моменту отримання SMS повідомлення про отримання винагороди повинен надіслати Організатору копії таких документів: копію свого паспорта (сторінку з фотографією, сторінку з даними про те, де й яким органом видано паспорт, сторінку з пропискою (реєстрацією)), та копію довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номера.
5.6. Отримання винагороди може вимагати від Учасника приїзду до м. Києва (в разі його проживання за межами Києва). У такому випадку поїздка, проживання, харчування та інші витрати здійснюється власними коштами Учасника.
5.7. Учасник маркетингового дослідження отримає свою винагороду лише за наявності оригіналу паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
5.8. Винагорода оподатковується відповідно до вимог чинного законодавства України.
6. Інші умови
6.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність наданої Учасниками маркетингового дослідження інформації щодо контактів з ними.
6.2. Організатор не несе відповідальності за неможливість Учасника маркетингового дослідження скористатися винагородою у зв’язку з відсутністю в нього необхідних документів, а також при відсутності Учасника маркетингового дослідження чи неможливості його повідомлення про винагороду впродовж 30 календарних днів після завершення маркетингового дослідження.
6.3. Організатор не несе відповідальності у випадку настання обставин непереборної сили.
6.4. Всі Учасники маркетингового дослідження, беручи в ній участь, погоджуються з цими правилами та зобов’язуються додержуватися і виконувати їх.
6.5. Беручи участь в маркетинговому дослідженні, Учасники маркетингового дослідження дають письмове погодження, що у випадку отримання винагороди/головної винагороди їхні імена, фотографії і адреси можуть публікуватися і використовуватися Організатором маркетингового дослідження у друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, на веб-сайті чи будь-якої компанії, залученої до проведення цього маркетингового дослідження. При цьому Учасник маркетингового дослідження не отримуватиме будь-якого відшкодування та/або винагороди за таке використання їхніх імен та/або фотографій, у друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, на веб-сайтах чи будь-якої компанії, залученої до проведення цього маркетингового дослідження.
6.6. У випадку якщо Учасник маркетингового дослідження з будь-яких причин не може отримати винагороду особисто чи через уповноважену ним особу на підставі оформленої відповідно до законодавства довіреності, він не має права передати/поступитися винагородою третій особі. В такому випадку винагорода не вручається нікому та залишається у власності Організатора маркетингового дослідження.
7. Підсумки проведення маркетингового дослідження
7.1. По завершенню маркетингового дослідження Організатор складає звіт з висновками про досягнення мети дослідження, а саме вивчення уподобань споживачів, виявлення найпопулярнішого смаку, а також уподобань щодо смаку горілки.